Szundisztori 2.

 2014.09.17. 20:33

Ma nagyon bosszantó alvásrohamom volt. Miközben dolgoztam, a monitor előtt jött rám a roham (mindenki tudja, hogy miért, szerencsém van, mert teljesen elfogadják). Ahogy ott ültem, küzdve a rohammal, nem teljesen alvó állapotban, de bármiféle mozdulatra képtelenül, egy légy szálldogált a fejem körül. Nagyon idegesítő volt, mert nem tudtam tenni ellene, de közben éreztem a jelenlétét és nagyon idegesítő volt. Ahogy magamhoz tértem, le is csaptam a kis mocskot:) !

A bejegyzés trackback címe:

https://narcolepsia.blog.hu/api/trackback/id/tr756707099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása