A Nők Lapja Café kedves újságírónője, Fodor Marcsi keresett meg azzal, hogy nagyon fontos cikksorozatot készít a ritka betegségekről és ennek kapcsán írna a narkolepsziáról is. Mind Kiss Orsika, mind pedig én örömmel mondtunk igent az interjúra. Összességében egy nagyon informatív, szerethető cikk született. Persze elkerülhetetlen, hogy picit bulváros legyen, anélkül nem megy :) ! De szerintem pont megfelelő mértékben bulváros. 

A cikk lényegét nagyon jól megragadta az újságíró hölgy - nevezetesen, hogy ez egy olyan betegség, amit az emberek kinevetnek. Jómagam nem egyszer találkoztam már ilyen reakcióval, illetve az első reakció szionte kivétel nélkül hasonló. "Elalszol? Komolyan? Hát, ez vicces!" Igen, elsőre tényleg annak tűnik és mit tehetnék mást, én is nevetek rajta egyet. De azért elárulom, az esetek nagy részében, például egy alvásroham kezdetén, azért örülnék, ha a gyakorlatban tényleg viccesebb lehetne :) !

Itt olvashatjátok az interjút

A bejegyzés trackback címe:

https://narcolepsia.blog.hu/api/trackback/id/tr537489910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törő Martin 2016.09.01. 21:08:53

Szia, segítségre lenne szükségem, valószínűleg ez a problémám és jó lenne végre valakivel meg is tudnám ezt beszélni. 19 éves vagyok, előttem az élet, de nem tudom megélni, nagyon rossz... Akárkinek mesélek itthon a problémáról, mindig azt kapom hogy majd elmúlik, meg hogy keveset alszok, stb stb... De így hogy minden bejegyzést elolvastam, rájöttem hogy mégis csak lehet remény. Nagyon megköszönném ha valahol tudnánk csevegni, tudnék segítséget kérni tőled, szinte te lennél az utolsó reményem.
süti beállítások módosítása