Köszönök mindent, Doktor Úr!

 2022.06.03. 23:32

Az alvásbetegségekre itthon viszonylag kevés orvos specalizálódik. Elég komplex terület: neurológiában, pszichiátriában, kardiológiában, belgyógyászatban, fül-orr gégészetben is jártasnak kell lenni hozzá.

 

A tudományterület egyik hazai pápája volt dr. Köves Péter, aki anno engem is diagnosztizált, miután sok orvos félrekezelt és már több éve kerestem a tüneteim okát. Ha egy alvásbetegségekkel foglalkozó könyvet kinyitunk, nincs olyan, hogy ne találkoznánk a nevével. Megtudtam, hogy sajnos nemrég meghalt és nagyon szomorú lettem.

 

Mindig nagyon jó szívvel fogok rá emlékezni, igazi példakép volt és mindig partnerként kezelt, segített ahogy csak tudott és elképesztően jó humora volt. Emlékszem, amikor a legelső leleteimre ránézett, majd azt mondta, nincs alvászavarom (alvási apnoéra vizsgáltak), szóval nincs dolgom itt. Akkor azt mondtam, nekem nem alvászavaraim vannak, hanem ébrenléti zavaraim - ekkor rám nézett, feltett pár kérdést és még kellett pár rutinvizsgálat, de megvolt a diagnózis. Végre. 

 

Nyugodjon békében Doktor Úr és köszönök mindent! 

 

 

 

 

Címkék: Én sztorim

A bejegyzés trackback címe:

https://narcolepsia.blog.hu/api/trackback/id/tr4717848059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása